Du är här:

Kundservice

Välkommen till kundservice! Vi samarbetar med Gävle Energis kundservice för att säkerställa att du får den bästa hjälpen när det gäller elnätsavtal och fakturor.

Om du har frågor om ditt elnätsavtal eller din faktura kontaktar du Gävle Energis kundservice.

När du ska flytta måste du säga upp ditt avtal och ansöka om ett nytt på din nya adress. Det gör du enkelt här på hemsidan under flyttanmälan.

Kontakta oss direkt om du vill göra en felanmälan.

Kontakta kundservice

Kundservice tel. 026-17 85 75 Du kan även mejla in dina frågor och ärenden till hoforskund@gavleenergi.se

Besöksadress

Förrådsgatan 6, 803 09 Gävle

Ordinarie öppettider i kundservice

Telefontider: måndag-onsdag, fredag kl 8– 16, torsdag kl 9– 16

Receptionen är öppen för besök: vardagar kl 8–16

Sommarens öppettider i kundservice
(1 juni – 31 augusti)

Telefontider för 026-17 85 75 Gävle Energi och 026-17 50 00 (Bionär):

måndag - onsdag, fredag kl 8-15, torsdag kl 9-15

Receptionen är öppen för besök: vardagar kl 8–16